Bloody Cat (23/30)
You don’t live with your pet cat; you are tolerated in its home. An hilarious adaptation of a Belgian comic. In this episode: Stéphane has decided to create a vegetable patch in his garden, but the seeds are attracting a crow. Mosquito is going to have to defend his territory.