Przeklęty kot! (23/30)
Stéphane zakłada w ogrodzie warzywnik, a Komar oczywiście nie zamierza się temu przyglądać z boku. Świeżo przekopana ziemia aż prosi się o odrobinę kociego „nawozu”. Gdy wysiane nasiona przyciągają kruka, sprawa staje się poważna: Komar uznaje ogród za swoje terytorium i rusza do obrony.