Bloody Cat! (12/30)
You don’t live with your pet cat; you are tolerated in its home. There’s trouble for human and feline alike in this hilarious animated series adapted from a Belgian comic. In this episode: Mosquito, like all of his kind, is scared of one thing above all: cucumbers.