Przeklęty kot! (12/30)
Komar, jak każdy kot, panicznie boi się ogórków. Tymczasem Stéphane zamiast mięsa i ryby podsuwa mu koszyk warzyw. Gdy nagle zielony potwór staje mu na drodze, Komar wpada w panikę. Stéphane świetnie się bawi, ale czy kot odważy się stawić czoła swojemu największemu lękowi?