AC/DC
On 17 August 1991, AC/DC unleashed their full force, playing a legendary concert featuring such iconic songs as ‘Highway to Hell’, ‘You Shook Me All Night Long’ and ‘Back in Black’. Revisit this glorious concert as the Australian band celebrates its 2025 return to Europe with their ‘Power Up’ tour.