Chuck Prophet & His Cumbia Shoes
The former guitarist of Green on Red now blends rock, Americana and Latin rhythms. With his band His Cumbia Shoes, he brings an irresistible mix of heartfelt lyrics and catchy funk, imbued with Californian sunshine, to Rolling Stone Beach 2025.