Chuck Prophet & His Cumbia Shoes
Wraz z His Cumbia Shoes były gitarzysta Green on Red Chuck Prophet łączy muzykę americana, rock i południowoamerykańskie rytmy. Podczas Rolling Stone Beach prezentuje taneczną mieszankę opowieści, funku i kalifornijskiego słońca.