Jazz à Porquerolles 2011
From the island of Porquerolles to Cuba, it’s just a stone’s throw for Archie Shepp and Chucho Valdés!
A few minutes from Maya Dunietz's concert at Jazz à Porquerolles, which pays homage to Emahoy Tsegué-Maryam Guèbrou.
A four-star cast pays tribute to Frank Cassenti, creator of the Jazz à Porquerolles festival.
With her punchy bass playing and on-stage energy, this bassist has no equal when it comes to working up her audience.