Tribute to Frank Cassenti
Frank Cassenti, creator of Jazz à Porquerolles, passed away in December 2023. To pay tribute to him, the festival invites a top-flight line-up to the Var: With Naissam Jalal, Nguyên Lê, Marion Rampal and more.