Maya Dunietz
Experience Maya Dunietz's concert at Jazz à Porquerolles, a performance given as part of the festival's first Nuit Blanche. Dunietz pays tribute to Ethiopian composer, pianist, and nun, Emahoy Tsegué-Maryam Guèbrou.