Petra the political science student in HungaryDemocracy and the rule of law
Petra is a political science student in Budapest, Hungary. She is fighting for the rule of law and democracy to be respected in her country, as populist Prime Minister Viktor Orbán policies continue to endanger one fundamental right after another.