Re: Hungarian School Kid Defies Orban
Like thousands of secondary school pupils and teachers, Lili Pankotai took to the streets to protest against the decline in the Hungarian education system and the gradual takeover of the education sector by the government. Following her impassioned poetry slam performance against the government, she has become an icon of the protests, attracting the wrath of many Fidesz supporters.