France's Far-Right Youth37 min
Far-right leader Jordan Bardella is idolised by many young people in France. The polls put his National Rally party well ahead of all other French parties at the European Elections and his TikTok following is the envy of his political rivals. Report on how young people in France are now voting for the far right in large numbers.