Kuba: kryzys w raju
To właśnie do młodej, peryferyjnej i wiejskiej Francji RN odnosi się priorytetowo, wzmacniając swoją sieć terytorialną poprzez założenie ruchu ad hoc "Zjednoczenie Narodowe Młodych" (RNJ). Jordan Bardella, 28-letni lider partii w wyborach europejskich w 2024 r., jest ucieleśnieniem tej strategii zatrzymywania młodego elektoratu przez skrajną prawicę.