Malick the ice-cream maker in ItalyEuropeans from elsewhere
Malick Ceesay arrived in Italy as a minor from the Gambia. Now well-integrated, he runs an ice cream parlour in Palermo, but is still waiting for his residence permit. The young man dreams of becoming a photographer and travelling. But for now, as an immigrant in Giorgia Meloni's repressive Italy, he must wait patiently.