Psyche
Pain therapist Dr Alessio Faliva and psychotherapist Verena Pförtner explain why chronic pain is a disease in its own right, and how those affected can live with it. We meet 25-year-old Meggie, who suffers from severe migraines and had to give up her job and Charlie, who struggles with severe pain after the traumatic birth of her second daughter.