Monaco: History of a Micro-state (2/3)
In Monaco, one in two residents is a millionaire. Although today the wealthy micro-state seems stable and prosperous, this was not always the case. Episode two: After the First World War, the Société des Bains de Mer is drowning in debt, while a revolt is brewing in Monaco, challenging the Prince’s authority.