Monaco: History of a Micro-state (3/3)
In Monaco, one in two residents is a millionaire. Although today the tiny principality seems stable and prosperous, this was not always the case during its fascinating long history. Final episode: In 1956 a miracle saves the finances of the micro-state: the glamourous American star Grace Kelly.