Monako: wielka historia mikropaństwa (3/3)
Grace Kelly, świeżo upieczona laureatka Oscara, poślubia księcia Rainera. Ich ślub to nie tylko wielkie telewizyjne wydarzenie, ale także początek nowej ery w historii księstwa. Wraz z Kelly do Monako przybywają wielkie pieniądze, inwestorzy oraz deweloperzy, którzy odmieniają oblicze państwa. By jeszcze mocniej ich przyciągnąć, księstwo staje się nie tylko rajem podatkowym, ale aktywnie pomaga inwestorom w ukrywaniu dochodów.