The Future of Agriculture
Drought, heat or heavy rain: Extreme weather is increasingly leading to crop losses as climate change threatens our food supply in the near future. The agricultural sector will have to adapt and make long-term changes. This documentary looks at innovative solutions, ranging from exotic varieties and cultivation methods to new genetic engineering techniques.