Re: Fair and Sustainable Chocolate
The festive season is unthinkable without chocolate and its essential ingredient, the cocoa bean. But producers face a host of challenges, from global warming to illegal mining, not to mention pests that reduce yields. Fortunately, innovations are being tested in Ghana and Germany to save chocolate and make it fairer and more sustainable.