Arat Kilo, Jupiter & Owess, Célia Wa
Journeys Through Music returns in style to Cabaret Sauvage with the ethio-jazz of Arat Kilo, the Bofenia Rock of Jupiter & Okwess and the Caribbean sounds of Célia Wa.