Rogê - Jazz sous les Pommiers 2025Raúl Paz, Pédro Kouyaté and Okali
Cuba with Raúl Paz, Mali with Pédro Kouyaté, France and Cameroon with Okali: Three concerts in three different styles and on three different continents. Yet another chance for the Journeys Through Music audiences to travel the world!