Raúl Paz, Pédro Kouyaté i Okali
Trzy koncerty, trzy style, trzy kontynenty. Publiczność Les Concerts Volants może spodziewać się muzycznej podróży dookoła świata - z przystankami na Kubie z Raúlem Pazem, w Mali z Pédro Kouyatém oraz we Francji i Kamerunie z Okali.