Kaja Kallas
Kaja Kallas, 47, is the first woman to serve as Prime Minister of Estonia. She is known in Europe as the “Iron Lady” for her firm support for Ukraine and her tough stance on Russia. She has been appointed head of European diplomacy, succeeding Josep Borrell as the EU's High Representative for Foreign Affairs and Security Policy. Who is she really, and how did she get to this coveted position? Here is her story.