Re: British Falcons for the Middle East
Falcons from the United Kingdom are particularly prized in the Middle East, where the birds, known for their exceptional speed, compete in races with big cash prizes. Raising falcons for Arab buyers is big business in Britain, but the demand for these magnificent animals also leads to the illegal poaching.