Freedom of the Press in Danger31 min
In Russia, where journalistic freedom is largely curtailed, a handful of media outlets have managed to survive. But even in democratic societies, war undermines press freedom. In Ukraine, journalists who are (too) critical are sometimes get called up to fight.