Zagrożenia dla wolności słowa31 min
W Rosji funkcjonowanie niezależnej prasy to nie tylko niemal niemożliwe wyzwanie, ale też zagrożenie – z roku na rok wydłuża się lista dziennikarzy i aktywistów, którzy za wolnościowe ambicje przypłacili życiem lub więzieniem. Ale również po drugiej stronie frontu – w Ukrainie – dziennikarze nie mogą powiedzieć wszystkiego.