Football and War: Euro 2024 and Ukraine31 min
The UEFA Euro 2024 Championship is held in Germany this year and the Ukrainian national team has qualified. After more than two years of war, the country's passion for football continues unabated. Tracks East meets Ukrainian fans and players of the beautiful game in wartime.