Piłka nożna i wojna: Euro 2024 i Ukraina31 min
W tegorocznych Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej gra reprezentacja Ukrainy. Choć wojna trwa już od ponad dwóch lat, sportowcy nie tracą zapału. Spotykamy się z zawodnikami, którzy opowiadają nam o grze w piłkę w czasie wojny, na której ich bliscy ryzykują życie.