Egypt: The Mysterious Tomb of the Vizier
Why did Ouni, the vizier of King Pepi I who ruled Egypt more than 4,200 years ago, have two tombs, at Abydos and Saqqara? This archaeological investigation looks for the answers with spectacular discoveries in excavations of ancient Egyptian mausoleums.