India by Luxury Train
All aboard the Deccan Odyssey, a luxury train that crosses the north-west of the Indian sub-continent. On this 3,000-kilometre, eight-day rail cruise, passngers discover the Taj Mahal, the grandiose troglodyte architecture of Ellorâ and the Ranthambore National Park, famous for its Bengal tigers.