Dessous des images 2026 (68/110)
This a video of celebration, filmed by Israeli soldiers in the Gaza Strip, is one of a series of images posted on social networks by Israeli soldiers enjoying their destruction of Gaza. Photos and videos are transformed into modern day trophies of war.