Harris vs Trump: The Dog & Cat Effect11 min
“They’re eating the dogs”. When Donald Trump affirmed in a televised presidential debate that Haitian immigrants were eating Americans' pets, this fake news story spawned a multitude of online ridicule and memes. But to whose advantage?