Hania Rani
Hania Rani has a gift in creating moments of intimate communion with her audience using only her fingertips, one reason why this Polish pianist is seeing her star rise in the neoclassical world. Her liberated, graceful playing defies codes and labels, while her startling melodies captivate and transport audiences. For this unmissable concert, Hania Rani performs alongside Ziemowit Klimek.