Isamaya Ffrench: The Makeup Artist for Monstrous Beauties10 min
This make-up artist is the talk of the fashion world. Armed with make-up, prosthetics and an unbridled imagination, British artist Isamaya Ffrench creates sublime monsters. With her extreme looks, she challenges our ideas of beauty. Tracks accompanied her on one of her endless workdays during Paris Fashion Week.