The Split (1/6)
How can you live without each other after years of living together? With its meticulous production and flawless performances, the final season of this bittersweet British series reveals a new side to Hannah Stern. First episode: Hannah has filed for divorce from Nathan. But just as she is about to sign the papers, she is overcome by doubts.