Re: Saving Sharks in the Adriatic
Marine biologist Andrej Gajić is fighting to save sharks in Albanian waters; more than 60,000 sharks and rays die each year caught up in fishermen’s nets. With his girlfriend Emina they go out to sea with the fishing boats to investigate the effects of industrial fishing on endangered species and try to work with the fishing industry to improve biodiversity in the seas.