Pakistan - Beauty on Borrowed Time
The Indus River Basin in Pakistan, composed of a stunning series of wetlands and lakes, supports a huge variety of wildlife. It is also vitally important for the people of Pakistan as it provides water for drinking and agriculture. This majestic waterway is threatened by climate change as much of its flow comes from fast disappearing glacier and snow melt.