Animals of the Tempest
An excursion to the French Southern and Antarctic Lands to discover the birds and marine life in this far-flung windy region. Researchers are studying unexplained fluctuations in the animal populations. In this episode: king penguins, snowy albatrosses and petrels battle winds and storms every year to raise their young.