Venezuela: Maduro's Supporters FaceTrump
In Mogadishu, Dr Abdulkadir Adan has created the country's first and only free ambulance service, staffed mainly by volunteers. This Somali dentist has a vocation: to serve his people and save lives in a very dangerous city with frequent attacks.