Syria: porwane dzieci
W Mogadiszu w Somalii dr Abdulkadir Adan uruchomił pierwsze i jedyne w kraju bezpłatne pogotowie ratunkowe. Pracujący w nim wolontariusze codziennie ratują ludzkie życia, odbierają porody i leczą z narażeniem własnego bezpieczeństwa.