Just Dance - Final Year at the Paris Conservatoire
They are 18 years old and starting their final year of dance training at the prestigious Paris Conservatoire. They not only have to pass their exams, but also land a contract with a company. With auditions coming thick and fast, the pressure is on, and there's no room for error in the ultra-selective world of dance.