Tylko taniec
Mają po 18 lat i rozpoczynają ostatni rok nauki tańca w prestiżowym Konserwatorium Paryskim. Muszą nie tylko zdać egzaminy, ale także zdobyć kontrakt z firmą. Przesłuchania nadchodzą coraz szybciej, presja jest ogromna, a w ultra-selektywnym świecie tańca nie ma miejsca na błędy.