Pacifism: What’s the Point?32 min
Is pacifism still relevant as war rages in Ukraine? What is the point of peaceful demonstrations when the aggressor will stop at nothing? Tracks East gives a voice to the Ukrainian, Belarusian and Russian opposition and peace movements.