Adoption International: A Global Scandal
In the collective imagination, international adoption evokes images of children being saved from a life of destitution in poorer countries by being adopted by families in Europe or America. But the reality that has emerged is one of child trafficking, falsified documents and governments around the world turning a blind eye.