Międzynarodowe adopcje: globalny skandal
Pod płaszczykiem działalności humanitarnej, międzynarodowa adopcja stała w latach 80. prawdziwym, zyskownym przemysłem. Mimo wprowadzenia w 1993 roku konwencji haskiej, jest ciągle nieprzejrzysta i skomplikowana. W ciągu ostatnich lat dziennikarze i aktywiści – sami będący ofiarami tego procederu – przeprowadzili liczne śledztwa, które odkryły przerażający system. Dzieci zabierano rodzinom i nadawano im nową tożsamość.