Re: Scottish Men in Crisis
On average, a man in Scotland takes his own life every two hours, the highest suicide rate in the UK. Suicide is a complicated issue, but one cause is society's traditional image of men: the supposedly strong man who doesn’t talk about his feelings. But there are men in Scotland who want to change this.