Re: Szkocja, Fala samobójstw mężczyzn
W Szkocji średnio co dwie godziny jakiś mężczyzna popełnia samobójstwo. To najwyższy wskaźnik w Wielkiej Brytanii. Wyjaśnień jest kilka, ale większość sprowadza się do toksycznej męskości, która nadal jest bardzo obecna w szkockim społeczeństwie. Od mężczyzn wymaga się, żeby byli silni i nie prosili nikogo o pomoc. Zdrowie psychiczne jest tabu, ale jest też coraz więcej osób, które próbują to zmienić.