Re: Inside Germany’s Jehovah’s Witnesses
They lead strict lives, like to stay within their community, and are convinced that a new and better world is coming. Critics of Jehovah's Witnesses call them a sect, but they see themselves differently. ARTE has been allowed the rare opportunity to film in their German administrative headquarters in the town of Selters.